Medlemsinloggning

OBS! Registrering endast för medlemmar i BTS.

Nästa händelse

FaceBook  Twitter

Copyright och upphovsrätt

biloteknik.se skyddas av svensk lag om upphovsrätt. Detta betyder att det är olagligt att kopiera innehåll eller design från biloteknik.se utan tillstånd från skaparen eller webmastern på biloteknik.se.

Lagen om upphovsrätt.

Om du länkar till denna hemsida gäller följande:

• Använd endast så kallad hypertextlänk, det vill säga då användaren klickar på länken förflyttas han eller hon direkt till denna hemsida.
  • Använd inte så kallad ramlänkning (frameslänkning), det vill säga länka inte så att denna hemsida placeras inom ramarna (frameset) för annan webbplats.
  • Använd inte så kallad inlinelänkning, det vill säga länka inte så att information automatiskt hämtas från denna hemsida och placeras på annan webbplats.

Bil- och Teknikhistoriska Sällskapet - Box 2053, 731 02 Köping  - Tfn/fax 0221 - 206 00

© 2008-2015 Bil- och Teknikhistoriska Sällskapet. Alla rättigheter reserverade.